Villaa ja villakoiria / Poodles and Wool

Neulova puudelinomistaja: päätin että osaan neuloakin A knitting poodle owner: I decided that I could knit too.

keskiviikkona, lokakuuta 18, 2006

Postipäivä / mail day

i



Töissä rankka päivä ja oli pakko lähteä jo viideltä kotiin, ja kun pääsin kotiin, teki mieli hautautua löhötuolin nurkkaan olemaan väsynyt ja kurja.

Vaan mitä näinkään postipöydällä... Mulle oli kirjeitä!!!!

Ootas, kuviakin... On, ihan kohta.

Mä just tänään aamulla ajattelin että pitäis hankkia heijastin kun pimeällä liikenteessä tummiin pukeutuneita tyyppejä, niitä ei näkynyt ennenkuin ihan läheltä.... Ja mitä paljastuukaan mun SNYn kirjeestä? No heijastin tietty! Leppis-heijastin :-) , kesä mukana syksylläkin. Kuvan ottaminen on muuten hiukka haasteellista pimeällä, siis kun heijastimen on tarkoitus heijastaa valoa, niin käytä siinä sitten salamaa että jotain näkyy :-)


















No tuli siitä kuva, lopulta. Kiitos, SNY, tää oli kiva :-D, mä lupaan käyttää sitä! (pitää vaan varoa että Linda ei pääse omimaan tätä ensin...)


Oli toinenkin kirje. Mä sain Soilelta kiitoskukan kun lähetin käännytyskirjeen (pikku kokeilunöttösen Noroa). Mä mallailin kukkasta mun jakun kaulukseen ja se passaa siihen just, täydellinen yhdistelmä. Kiitos, Soile. Kuva on kyllä vähän pimeä, auringonlaskusta on jo aikaa...Suomen Posti on sitten loistava keksintö ;-D


I got a letter from my secret knitting pal, she sent me a reflector to make me safe! It is such a lovely idea, and I just this morning had thought of buying one, after watching pedesterians dressend in dark clothes with no reflectors, appearing into my car's lights out of nowhere. Thank you SKP, I promise to use it!

And i got a lovely thank you flower from Soile, as I sent her some converting Noro ;-), thank you too!

Finnish Post is a lovely company ;-D

3 Comments:

At 19.10.2006 klo 5.27.00, Blogger Pia Nore said...

Ihana heijastin, mistähän noita saa...

 
At 19.10.2006 klo 9.44.00, Blogger Soile said...

Ollos hyvä vaan!

Lankana on muuten sitä itse värjättyä raita 7-veikka.

 
At 19.10.2006 klo 14.51.00, Anonymous Anonyymi said...

Hyvä että tuli tarpeeseen heijastin. Villapallo: Taisin ostaa Ärrältä ton heijastimen Ärrältä. Se on niitä "heijastinkortteja"

 

Lähetä kommentti

<< Home