Villaa ja villakoiria / Poodles and Wool

Neulova puudelinomistaja: päätin että osaan neuloakin A knitting poodle owner: I decided that I could knit too.

keskiviikkona, heinäkuuta 04, 2007

7 faktaa ja lisää kukkia / 7 facts about me and some more flowers

Ensi viikolla, toivottavasti voin jo esitellä valmista pyöreää huivia. Nyt sen reunuksesta on neulottu jo puolet, työnteko haittaa harrastustoimintaa. Eilen en jaksanut neuloa silmukkaakaan, mutta tänään ajattelin viettää iltani puikoissa.

Next week I hopefully have already something to show about the round shawl. Now I have half of the border ready, working distracts knitting a lot. Yesterday I was too tired to knit a stitch but today I thought of spending some time on needles.


7 faktaa on kiertänyt jo hetken blogista toiseen ja minut haastoi Nelmi joka odottelee suloista villakoirapoikaa. This 7 facts about me -meme has gone agound the Blogistania for a while now and I was given the challenge by Nelmi.

Tässä siis, 7 tosiasiaa: So here you are, 7 facts about me:

1. Asun omakotitalossa puutarhan keskellä. I live in a house that is surrounded by a garden

2. Pidän kovasti Harry Potterista, kirjoista enemmän kuin elokuvista. I like Harry Potter a lot, more of the books than the movies though.

3. Neuloisin mieluiten aamusta iltaan ja jos en neuloisi, voisin lukea. I'd rather knit from morning till night, and if not knit, I would read.

4. Pidän kovasti työstäni. I like my job very much.

5. Minulla on mukavia työkavereita. I have wonderful collegues whom I like a lot.

6. Perhe on tärkeä. My family means a world to me.

7. Elämä olisi tylsää ilman kotieläimiä, niinpä kotoa löytyy kaksi villakoiraa ja yksi kissa. Life would be pretty boring without pets, hence two poodles and one cat in the house.