Villaa ja villakoiria / Poodles and Wool

Neulova puudelinomistaja: päätin että osaan neuloakin A knitting poodle owner: I decided that I could knit too.

torstaina, heinäkuuta 13, 2006

Jassoo... Selvisihän se / Rrright. Got that.

Siis se oli sellainen pikapäivitys. Onkohan tuo kenen tahansa käytettävissä?

No sit ois ihan asiaakin: liityin tähän Mystery Stole2 knit-a-longiin, se suljetaan 14.7. eli huomenna, jotta kuka tahtoo mukaan niin nyt ois aika.

so it was a sort of quick update. I wonder if anyone could use it? Hope not.

There's also business: I joined in a Mystery Stole2 KAL yesterday, the entries will close on July 14th (tomorrow) so if you want to join, now is the time.

Parempi postaus illalla, mulla on yks (tai oikeastaan kaksi) jutska jonka ostin eilen...

Better update tonight, I have a thing (or rather two things) that I bought yesterday...

2 Comments:

At 13.7.2006 klo 16.41.00, Anonymous Anonyymi said...

Huh, jos tulee joku outo haamupäivitys mun nimellä, niin poista ihmeessä. Kokeilin nimittäin tuota Blog This -toimintoa, mutta mulla kun on käyttöoikeus tuonne Bloggerin Olympia- fufo ja omaan blogiini, niin en tiedä, menikö se kokeilu nyt jonnekin niistä vai katosiko avaruuteen. Luulisin, ettei kuka tahansa pysty tuolla toiminnolla toisen blogiin tunkeutumaan, vaan siitä pääsee tavallaan pikana kirjautumaan Bloggeriin, mikäli on Bloggerin tunnarit.
En mää näistä ymmärrä, mut kokeilemalla tietysti löytyy yhtä jos toistakin.
Tervehdys joka tapauksessa :).

 
At 13.7.2006 klo 16.47.00, Blogger Villasatu said...

Se menee näköjään sinne omaan blogiin se postaus. Fufo-blogissa on ainaskin se sun kokeilu. Mä kokeilen kans, mulla ei ole Fufo-tunnuksia niin että mun ei pitäis päästä päivittämään sinne.

 

Lähetä kommentti

<< Home